Saturday 17 March 2012

Unfaithful

Unfaithful yang aku maksudkan bukan utk" boyfriend  or else ", maksud aku aku tak setia pada janji aku sendiri..Aku tak tahu apa penyebab dan punca aku jadi begini. Orang yang betul-II rapat dengan aku je yang tahu aku macam mana sekarang. Aku lupa sebab nawaitu aku yang sebenar..Mungkin sebab jiwa budak-II muda kot aku jadi macam ni. Aku pula jenis yang tak pandai cakap " saya minta maaf " . Aku hanya pandai cakap " sory " je. ish3...Patut la orang cakap aku ni kadang-II kurang ajar atau suka melawan cakap orang tua. Aku selalu rasa macam tak suka dengar orang marah atau bebel aku. Tapi aku juga lupa kalau orang yang marah atau bebel aku tu sebenarnya mengajar aku kearah kebaikan. Aish,,,dunia-II...ouh ye , lagi satu aku ni cepat terpengaruh dengan sesuatu yang aku rasa boleh membuat aku rasa seronok. Aku rasa perangai aku ni tak la pelik , sebab ramai lagi rakan-II yang macam aku kan ? oke , aku akan cuba berubah sikit-II perangai aku yang teruk ni..Sesiapa yang baca , tolong doakan aku juga ok ? Aku nak doakan aku agar lembut hati , ubah perangai dan doakan aku capai kecemerlangan dalam SPM yang akan datang.



However , i'm still miss my mum and dad ( walaupun takde gambar yang boleh dipaparkan). Sorry coz i can't back home this school holiday,,,<3<3<3<3

No comments:

Post a Comment