Tuesday 10 January 2012

Hari Semakin Bersemangat (untuk SPM-9A's1)

Assalammualaikum....

Aku sangat gembira menjalani kehidupan disini.Aku sangat beruntung sebab dapat kawan yang baik-baik kat tempat baru ni.Kat sini juga aku dikira memulakan buku baru hidupku.Yang lepas , rahsiaku yang lama semua aku telah lupuskan dari ingatan.Alhamdulillah...aku memanjatkan kesyukuran ku ke hadrat ilahi...

SYUKUR
-bagi aku syukur itu akan menghindarkan diri dari perasaan riak dan takbur.

OVER CONFIDENT
-aku menyesal sebab terlalu yakin dengan kerja sekolah matematik (ingin cepat siap ,ingat jalan kerja betul) hinggakan aku banyak lakukan kesalahan.
-semak kerja yang dilakukan semula agar tidak melakukan "silly mistake".

TIADA KEJAYAAN TANPA USAHA
-bersusah-susah dahulu , bersenang-senang kemudian.
-aggap kesusahan tu jalan ke kejayaan.

SEMOGA BERJAYA SHA FEROHA BINTI IDRUS !!!!
JANGAN CEPAT BERPUTUS ASA !!
INGAT ORANG YANG BERHARAP KEJAYAAN KITA DAN JANGAN HAMPAKAN MEREKA !!
 
 
*kadangkala kita perlu menangis untuk menghargai saat bahagia 
dan kadangkala kita perlu bergembira bagi setitis airmata.....

No comments:

Post a Comment